reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ondrej Seman

Ondrej Seman

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je to ideálny muž: nefajčí, nepije... neexistuje...BTW: Vyzerá síce na 18, ale zo spoľahlivých zdrojov viem, že má viac...A je to kockáč... Zoznam autorových rubrík:  Z výletovMannheimSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Alive and kicking...

Ondrej Seman

Alive and kicking...

Po dlhšej odmlke, zapríčinenej predovšetkým istou dávkou vrodenej lenivosti a tým, že som sa zameral viac na zažívanie skvelých zážitkov ako na písanie o nich ;) sa opäť ozývam.

  • 3. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Tancovanie vo veľkom

Ondrej Seman

Tancovanie vo veľkom

Pre priaznivcom tanečného športu tu mám pár informácií z nedávnej tanečnej akcie “Hessen tanzt”. Je to jedna z najväčších súťaží v tanečnom športe – v tomto roku štartovalo 2889 párov. Pre menej skúsených ponúkam pár informácií na zorientovanie sa. Skoro by som zabudol, spomínaná súťaž sa konala 13.-14. mája v dvoch športových halách vo Frankfurte (Nemecko). Niet nič krajšieho ako krásne ženské telo ladne sa pohybujúce v rytme divokej hudby.

  • 3. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Obláčiky zhora

Ondrej Seman

Obláčiky zhora

Ak patríte medzi priaznivcov výšok, turistov, alebo ste zachytili tohtoročné inverzie, určite sa vám podobný pohľad naskytol. Ja som nafotil tieto zábery 25. 04. 2006 z lietadla, cestou z Bratislavy do Stuttgartu.

  • 7. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Špeciality nemeckého programátora

Ondrej Seman

Špeciality nemeckého programátora

Kedže som sa dostal do iného pracovného prostredia, rád by som sa s vami podelil o niektoré jeho špecifiká. Väčšina informácií v tomto článku sa zakladá na pravde.

  • 9. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Bratislavské taxíky

Ondrej Seman

Bratislavské taxíky

Vrátil som sa na krátky čas späť do Bratislavy. S veľkou taškou na kolieskach plnou vecí som vyšiel z dverí letiska. (Naozaj plnou, 6 kg vecí som musel na letisku Frankfurt-Hahn prekladať do príručnej batožiny, aby som splnil 15 kg limit registrovanej batožiny.) Bol som rozhodnutý vziať si taxík, ak bude „za rozumnú“ cenu.

  • 18. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu